Onsdag

Vaknade klockan fem i morse kunde inte sova längre ,pga av min rygg vräkte och  gjorde ont. Så jag gick för att lägga mig i soffan en stund. Det var så mörkt både inne och ute.Så jag började med att tända lite värmeljus för att få värme och lite ljusår i rummet.Det var så mörkt ute himmel var mörkblå,jag kunde se  stjärnor på himmeln så fantastisk fint.
Medans jag ligger i soffan ser jag hur det blir lujsar för varje minut som går, ganska fantastisk att se.Samtidigt hör hur det blåser ute.
Jag hoppas verkligen att vi får en solig och värm dag i dag också.
Nu är det bara två dagar kvar tills vi flyttar hem till kalla Sverige. 
Men just nu längtar hem till min sköna säng, så jag slipper ha så ont i min rygg, och att jag få gå till min kiropraktor så hon kan hjälpa mig. Annars har denna resa varit en fantastiska , vi har verkligen njutit, och hunit göra mycket i lägenheten ,så vi är riktigt nöjda. Nästa  gång jag och gubben kommer ner tillsammans så måste  vi investera en ny säng. Annars blir det lite jobbig för mig.( tur att Ikea finns här i Spanien)
I går på eftermiddagen  tog vi en lång strandpromenad till La Cala.
 
 När vi hade gått en stund satt vi oss vid en bar och tog ett glas vin, och tittade ut över havet . Det är verkligen rogevande måste jag säga.
Denna resa har verkligen jätt mig ny enerig och vitamina av solen.
Men om 2 dagar ska vi hem till verkligheten och vardagen. Och när vi kommer hem börjar jag med att jobba natt hela helgen.
Det skäns lite jobbig. Hade hälsat varit hemma med resten av familjen.Jag saknar verkligen  mina barn och barnbarn. Men det kommer man nog alltid att göra som mamma.
Vi har träffa våra grannar som bor i våran trapp, dom är så trevliga och hjälpsamma .
Nu ska jag fixa lite god frukost, och sen ska jag väcka resten som ligger och sover så gott.
Så får jag hoppas att vi får en härlig dag igen, med mycket  sol och värme.
Så njut av livet😎och ta hand om varandra❤❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: